Održan posljednji susret u sklopu edukacije „Uvodni seminar KORAK PO KORAK u radu s djecom predškolske dobi“

U prostorijama DV Konavle održan je i treći ciklus edukacije Uvodni seminar Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak iz Zagreba, čime je završena cjelokupna edukacija. Edukacija se provodi u sklopu projekta „Otvorimo Južna vrata Lijepe naše“, koji se sufinancira sredstvima Europskog socijalnog fonda s ciljem unaprjeđenja usluga za djecu u sustavu ranog i predškolskog obrazovanja. Tema susreta je bila individualizacija, promatranje i praćenje dječjeg razvoja, razvoj predčitalačkih vještina i vještina predpisanja te razvoj predmatematičkih vještina. Dvodnevna edukacija održana je pod vodstvom mag. praesc. educ. Helene Gašpar i mag. praesc. educ. Bojane Gotlin.

Prvog dana edukacije (20.11.2020.) provedene su radionice s fokusom na razvoj predmatematičkih vještina. Cilj edukacije je bio predstaviti teorijska i praktična polazišta razvoja predmatematičkih vještina u predškolskoj dobi. Kroz održane radionice polaznici su dobili uvid u provođenje i poticanje aktivnosti predmatematičkih vještina u predškolskoj dobi. Sudionici su sudjelovanjem u ovoj edukaciji osvježili znanja iz područja razvojne psihologije i metodike s naglaskom na ranoj pismenosti djece predškolske dobi. Osvijestili su prirodnu povezanost predmatematičkih i predčitačkih vještina te upoznali niz strategija za poticanje njihovog razvoja te načine integriranja u druga sadržajna područja.

U drugom danu edukacije (21.11.2020.), sudionici su imali priliku steći dodatno znanje i usavršiti svoje kompetencije u područjima razvoja predčitalačkih vještina i vještina predpisanja predškolskog djeteta. Tako su ciljevi ovih tema bili:

  • razumijevanje složenosti procesa čitanja i važnost pružanja primjerene podrške okoline;
  • razumijevanje i razmjena iskustava i načina cjelovitog uvođenja i poticanja rane pismenosti;
  • promišljanje o načinima unaprjeđenja prakse;
  • konceptualiziranje i razrada ideja o izradi slikovnica s djecom, te
  • prepoznavanje povezanosti s predčitalačkim i predmatematičkim vještinama i pisanjem.

Teme individualizacija i promatranje i praćenje dječjeg razvoja za cilj je imala osvijestiti i osnažiti odgojitelje i stručne suradnike u razumijevanju i praćenju dječjeg razvoja kako bi se moglo pristupiti individualiziranom planiranju odgojno-obrazovnog rada za pojedino dijete.

U skladu s propisanim epidemiološkim mjerama vezano za sprječavanje zaraze virusom COVID-19, edukacija je prošla u ugodnoj i suradljivoj atmosferi.

Edukacije i razvoj posebnih programa

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *