Završena edukacija „Razvoj likovnosti djece u ranoj i predškolskoj dobi“

U Dječjem vrtiću Konavle održan je treći i posljednji ciklus edukacije Razvoj likovnosti na temu „Dječji pogled na lijepo u prirodi“. Edukacija je održana 26.10.2020. godine pod vodstvom profesorica Antonije Balić Šimrak i Mirjane Bakotić te se provodi u sklopu projekta „Otvorimo Južna vrata Lijepe naše“, koji je sufinanciran sredstvima Europskog socijalnog fonda.

U prvom dijelu susreta polaznici su se kroz radionički rad upoznali s tehnikama bojanja tekstila TIE-DYE i BATIK, te s assemblageom od prirodnina. Prve dvije tehnike su porijeklom iz Indije, no različite varijante takvog pristupa bojanju i ukrašavanju tekstila možemo susresti i u drugim zemljama Dalekoga istoka te u Africi. Polaznice su same izradile nekoliko papirnatih batika i po jedan tie-dye tekstilni primjerak koji su potom ostavljeni na sušenju kako bi se na samom kraju edukacije ponovno upotrijebili u kolaž tehnici i interpretaciji krajolika.

U drugom dijelu edukacije pregledan je prvi, okvirni prijelom monografije LJEPOTA- iz perspektive djeteta te su podijeljeni zadaci vezani uz tekstualni dio Monografije koja će biti rezultat rada Edukacije Razvoj likovnosti. Također su razmatrane eventualne mogućnosti proširenja pojedinih poglavlja dodatnim likovnim aktivnostima  koje će se baviti krajolikom kao motivom dječjeg likovnog izraza.

U trećem dijelu odgojitelji su projicirali svoje video eseje gdje su pokazali procese kojima su djecu vodili kroz likovne aktivnosti vezane uz projekt „Ljepota“, a u kojima su imali priliku osnažiti svoje informatičke kompetencije, tj.okušati se u multimodalnom načinu prezentiranja prakse.

Na samom kraju edukacije održana je radionica oblikovanja krajolika kroz tri različite likovne tehnike: Tie-dye kolaž od tkanine, papirnati batik u funkciji kolaž tehnike i assemblage od plodova i materijala iz prirode. Iskustvo radionice polaznici će u nadolazećim danima podijeliti s djecom te će s njima izrađivati unikatne listove i tkanine za kolaž tehniku koje će potom koristiti za oblikovanje različitih motiva. 

Edukacije i razvoj posebnih programa

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *